LH

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

19/07/2013 | 00:07 | מאת: אלה

פרופ' זיידמן שלום, מה טווח הערכים התקין של ה- LH כשהוא ב"פיק" שלקראת הביוץ? אם יוצא לי ערך סביב 30, זה תקין? כאשר ערך ה"פיק" הזה נמוך, האם זה בגלל שהאסטרדיול נמוך?

ערך סביב 30, זה תקין. לא חושב שיש קשר לאסטרדיול נמוך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית