המשך לשאלה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 21:33 | מאת: ירדן

נגיד הזריקה לבד של הפרוגסטורון רטארד לא מספיקה? אז למה גם נרות? לא הבנתי למה גם וגם. אני מדברת על תמיכה אחרי החזרה. תודההה

לקריאה נוספת והעמקה

כל אחד מהם מספיק בנפרד, אך לעתים הרופא רוצה להכפיל את התמיכה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית