רחם אחורי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 16:23 | מאת: מתעניינת

האם זאת בעיה?האם זה משהו שגורם להפרעות להקלט להיריון? האם יפריע בזמן טיפולי פוריות? מה ניתן לעשות במידה וזה מפריע? האם ניתן לשנות מצב של רחם אחורי?

לקריאה נוספת והעמקה

לא בעיה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית