הריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 14:43 | מאת: רז

שלום, בה בשעה טובה. אני בהריון:) שאלה שאשמח לתשובה: עברתי בדיקה ראשונית אולטרסאונד פנימי, בה נאמר לי שאני אכן בהריון. נתבקשתי להגיע לבדיקה נוספת בעוד כשבועיים, לבדיקת דופק. האם בדיקה זו מתבצעת באמצעות אולטרסאונד חיצוני? או פנימי? תודה מראש, סופש נעים ומבורך.

בד"כ באמצעות אולטרסאונד פנימי.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית