שאלה !

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 12:16 | מאת: תהילה

יצא לי ערך בטא בבדיקת דם של 659 האם זה ערך תקין ? האם יש סיכוי לתאומים ?אני 14 יום לאחר ההחזרה.

זה ערך תקין ויש סיכוי לתאומים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית