טיפול ארוך-עזרה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 09:39 | מאת: חנית

שלום, נתבקשתי להתחיל סינרל ביום ה21 למחזור למשך 12 יום. אירי 12 יום לגשת לאולט לשלול ציסטות. מאחר והמחזור שלי נמשך 27 יום. 6 ימים אחרי שהתחלתי את התרופה קיבלתי מחזור. אם אמשיך עוד 6 ימים ואז אלך לאולט' זה אומר שאת הגונל אתחיל להזריק ביום ה6/5 למחזור...זה לא יהיה מאוחר?

לא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית