הזרעה עם הפרדה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 09:37 | מאת: לבנה

שלום רב, אני אישה בת 40 לאחר שלושה לידות טבעיות, יש לי שלושה בנות מקסימות ובריאות,לאחרונה הרצון שלנו לילד רביעי ואחרון גבר והלך מאד רצינו ילד מין המין השני (בן), לאחר בירורים הלכנו לכיוון של הפרדת זרע והזרעה, בחודשיים האחרנים ביצענו פעמיים את התהליך אך ללא הצלחה, לא נקלט הריון. שאלתי היא האם יש צורך בפעולה נוספת נלוות שתהליך זה כן יצלח? האם צריך לבקש הורמונים? האם צריך טיפול תרופתי נלווה? יש לציין שהרופא במעקב הזקיקים אמר שהכל נראה מצויין כמו ילדה בת 16... לא מבינה למה העניין לא צלח...

לקריאה נוספת והעמקה

ברור שבגילך הסיכוי להרות כבר נמוך משמעותית. בהפרדה משתמשים רק בחלק מהזרע דבר שמפחית עוד יותר את הסיכוי. גירוי שחלתי עשוי לשפר את הסיכויים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית