הזרעה עם הפרדה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אישה בת 40 לאחר שלושה לידות טבעיות, יש לי שלושה בנות מקסימות ובריאות,לאחרונה הרצון שלנו לילד רביעי ואחרון גבר והלך מאד רצינו ילד מין המין השני (בן), לאחר בירורים הלכנו לכיוון של הפרדת זרע והזרעה, בחודשיים האחרנים ביצענו פעמיים את התהליך אך ללא הצלחה, לא נקלט הריון. שאלתי היא האם יש צורך בפעולה נוספת נלוות שתהליך זה כן יצלח? האם צריך לבקש הורמונים? האם צריך טיפול תרופתי נלווה? יש לציין שהרופא במעקב הזקיקים אמר שהכל נראה מצויין כמו ילדה בת 16... לא מבינה למה העניין לא צלח...
ברור שבגילך הסיכוי להרות כבר נמוך משמעותית. בהפרדה משתמשים רק בחלק מהזרע דבר שמפחית עוד יותר את הסיכוי. גירוי שחלתי עשוי לשפר את הסיכויים.