תופעות הריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 09:08 | מאת: חגית

בוקר טוב, מאז תחילת ההריון ועד עכשיו (שבוע 16 ), יש לי שיהוקים בתדירות גבוהה. כמו כן, שמתי לב שלאחרונה יש לי תאבון מוגבר. האם זה נורמלי ?

לקריאה נוספת והעמקה

כן.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית