איך מבצעים הזרעה ביתית? האם

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

18/07/2013 | 01:34 | מאת: מ.

זה קל כמו שזה נשמע? גבר נותן לזרע למזרק (שקונים בפארם) ואשה פשוט מזריקה פנימה? האם אפשר להפשיר זרע תורם שנשאר לי מיותר באסותא ת"א, ולשים אותו במזרק ולהזריק? כי נראה שלא עושים הזרעות באסותא, אין השבחה שזה גם נשמע הזוי, עם מעבדה שעושה איקסי, מיקרו וכד'. (עלי להשמיד את הזרע בכל מקרה, בגלל הגיל).

הזרעה ביתית אינה הזרעה תוך רחמית של זרע לאחר השבחתו, כמו שמקובל עם זרע מופשר, אלא השמת הזרע בנרתיק. את יכולה לפנות לכל רופא פריון והוא יפנה אותך למעבדת זרע לביצוע השבחה של הזרע שנשמר באסותא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית