אסטרדיול 4207

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 23:55 | מאת: שאלה

בתחילת הריון לאחר החזרה לפני שבועיים. אסטרדיול 4207 מה זה אומר? מהן הערכים המקובלים לטרימסטר הראשון?

לקריאה נוספת והעמקה

זהו ערך גבוה ותקין.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית