בדיקת הורמונים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 21:41 | מאת: א

שלום פרופסור, ביצעתי בדיקת הורמונים, מכיוון שיש לי זמן רב עד התור לרופא ומכיוון שמחיפוש באינטרנט אני מבינה שערך ה E2 לא תקין (אני מקווה שזה לא נכון), הייתי שמחה אם תחווה דעה. בת 25, עם ציסטות בשחלות מידי פעם. רוב המחזורים שלי מתחילים בדימום קליל ביותר של 3 ימים ורק ביום הרביעי מתחיל הדימום הרציני של הוסת, אז עשיתי את בדיקת ההורמונים ביום השלישי של הדימום הרציני ולא ספרתי את הדימומים הקלים. תוצאות: prolactin 225 LH 5.2 FSH 6.5 E2 282 progesterone 2 testosterone קטן מ 1.5 nmol\L תודה!

17/07/2013 | 21:43 | מאת: א

במקרה ולא הסברתי את עצמי טוב: היו לי 3 ימים של דימומים קלים מאוד מאוד, אח"כ היו יומיים של דימומי וסת רגילים, ואז ביום השלישי של הדימום וסת הרגיל עשיתי את הבדיקה

נראה שהבדיקות תקינות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית