בטא 72

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 20:55 | מאת: אפי

שלום, ביום א 14/7 עשיתי בטא אחרי 12 יום מההחזרה. היום חזרתי על הבדיקה יצא 362 החזירו לי שני עוברים בדרגה a האם זה נותן אינדיקציה ששניהם נקלטו? תודה רבה!

17/07/2013 | 23:37 | מאת: אפי

חשוב לציין שאחרי 12 יום מההחזרה יצא בטא 72 והיום אחרי 14 יצא 362 (-: תודה

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית