מחזור

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 18:41 | מאת: תמי

ד"ר שלום הבנתי שיתכן דימום מבלי שהיה ביוץ. האם במקרה כזה, הדימום נראה שונה ממחזור רגיל? אפשר לזהות זאת? או שהוא יהיה מאד דומה למחזור של כל חודש ולא ניתן לדעת? הגיוני שזה יגיע ממש בעיתוי שדימום תקין היה אמור להופיע? מוטרדת, תודה.

הדימום לא בהכרח נראה שונה ממחזור רגיל, אבל ווסתות סדירות כמעט תמיד יעידו שהיה ביוץ.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית