אולי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 16:55 | מאת: מאיה

היי, לפני כחודש הייתי בטיםול של הורמונים והייתי מיועדת להפריה חוץ גופית, ממש בדקה ה90 הרופאה החליטה לבטל מסיבות כאלה ואחרות , ולא בוצעה לי שאיבה והמשך התהליך הרפואי הייתי מלאה בזקיקים שלא נשאבו , בסביבות אותם ימים כ14 ימים לאחר קבלת המחזור קיימתי יחסים עם בעלי , כרגע יש לי איחור של שבוע ימים במחזור , האם ייתכן כי השימושי בזריקות שיבש לי את המחזור? אולי יש אפשרות שאני בהריון באופן טיבעי???

ייתכן כי השימוש בזריקות שיבש לך את המחזור ויש אפשרות שאת בהריון באופן טבעי.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית