כאבים לאחר החזרה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/07/2013 | 08:52 | מאת: לילך

שלום, ביום א' הוחזרו 2 עוברים 1 שרד 8 מתוך 8 תאים השני שרד 50% שניהם הוחזרו.... אני לוקחת פרוגינובה 3 פעמים ביום אנדומטרין 3 פעמים ביום*2 זריקות פרוגסטרון 500 מ"גפעמיים בשבוע... מאתמול בערב התחילו לי כאבים בבטן תתחתונה... מה זה אומר? והאם יש סיכויי ששתי העוברים יקלטו

לקריאה נוספת והעמקה

קשה לדעת מה הממקור לכאבים בבטן תתחתונה מבלי לבדוק אותך. אולי מהגירוי השלחתי. יש סיכוי נמוך מאד ששני העוברים יקלטו.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית