מתי בטא

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/07/2013 | 23:08 | מאת: לאה

שלום. עשיתי היום החזרה של בלוסיסט. בנוסף לעוברים שהחזרתי שלושה ימים אחרי שנשאבתי. מתי לעשות בטא? לספור 12 יום מההחזרה הראשונה? או מההחזרה של הבלוסיסט? תודה

לספור 12 יום מההחזרה הראשונה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית