שאיבה ודלקות בשתן

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

16/07/2013 | 22:06 | מאת: לימור

סובלת כרונית מזיהומים בדרכי השתן (הכוללים חום גבוה) + אנדרומטריוזיס .צריכה לעבור שאיבת ביציות ראשונה עוד שבוע. איזו אנטיביוטיקה מומלצת ? האם מומלץ על טיפול אנטיביוטי מ"ס ימים אחרי השאיבה ? האם האנטיביוטיקה מונעת תמיד זיהומים ? חשוב לי לשמוע את חוות דעתך. אני לחוצה מאוד ואף שוקלת להפסיק את הטיפול.

לקריאה נוספת והעמקה

מומלץ לשקול טיפול אנטיביוטי כשעה לפני השאיבה. בד"כ נותנים צפאמזין. האנטיביוטיקה לא מונעת תמיד זיהומים, אבל זו לא בעיה שכיחה בטיפול זה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית