מעבדה באסותא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום. אני שומעת הרבה דברים טובים על המעבדה באסותא ראשל"צ. כיוון שאתה עובד עם 2 האסותות (אם אני לא טועה), רציתי לשאול האם המעבדה של אסותא רמת החייל טובה באותה הרמה? אני לא מדברת רק על ציוד חדיש וכו', אלא על אנשי מקצוע מיומנים וברמה גבוהה, שיודעים מה הם עושים. מקווה שלא תתעצבן מהשאלה. תודה.
לדעתי המעבדה באסותא היא מהטובות בארץ, והתוצאות המעולות לאורך 25 שנה מוכיחות זאת. בהתאם היא גם לא נזקקת ליחסי ציבור באינטרנט כי מירב הרופאים בארץ פונים לשרותיה.
(מספר מקשר)