Cmv
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני שבוע 28 פלוס 2 ימים. אין לי נוגדנים לסי אמ וי וכל הזמן בלי סיבה מוגדרת למה, אני מוטרדת וחרדה עד מאוד מהוירוס הזה היות ויש לי ילד בן שנה ועשרה חוד בבית שיהיה בריא אבל ילדים חולים מדי פעם וכל פעם שחולה אני מוטרדת שזה חלילה זה. פעם אחרונה ביצעתי את הבדעקה בשבוע 26. ויצא תקין תןדה לאל. האם יש משמעות עוד לזה בשלב הזה או שיכולה כבר לנשום לרווחה לפחות לעניין הוירוס הזה? אני ממש מתנהלת בצורה לא נורמלית בזהירות יתרה בגלל הפחד הגדןל מזה.אנא עזרתך.תודה