גלולת או sayana?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 35, לפני כחודש ילדתי את ילדי השלישי ואני לא מעוניינת בעוד ילדים. אני מתלבטת בין מניעת הריון ע"י גלולות (אמצעי המניעה בו השתמשתי מגיל 18) לבין זריקת ה-sayana. הבעיה העיקרית שלי עם הגלולות היא דיכוי החשק המיני, מעבר לזה אני מסתדרת איתן טוב. יש לציין שאני לא מעשנת. הבנתי שהזריקה משפיעה הרבה פחות על החשק המיני, אך אם יש לה תופעות לוואי אחרות הן נמשכות לפחות שלושה חודשים.. עד כמה תופעות הלוואי של הזריקה נפוצות? מה המלצתך בנושא?
יש לזריקה תופעות לוואי אך היא נוחה מאד ויעילה מאד. אם חשובה לך סדירות הווסת עדיף לך להשתמש בגלולות, הזריקה טובה אם את מעדיפה מיעוט ווסתות. מדוע שלא תשקלי שימוש בהתקן תוך רחמי?