דימום לא ברור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , 10 יום לאחר הביוץ הביוץ התחילו לי כאבים ברחם חזקים ... במקביל היה לי דימום חלש מאוד חד פעמי בניגוב ולמחרת שוב אותו סוג של דימום חד פעמי . הדימום הפסיק אבל הכאב ברחם בא והלך במשך 4 ימים . היום קיבלתי מחזור , בדיוק 14 יום מהביוץ ... מה זה יכול להיות הדימומים והכאבים ? האם יכול להיות היריון כימי? . עשיתי היום בדיקות דם - E2 - 150 פרוגסטרון- 2.7 ובטא קטנה מ- 5 זה היום הראשון של הדימום , הדימום ממש לא דומה לדימומים שיש לי בדרכ , הרבה יותר חלש , כמעט ואין לי דימום .... בדרכ המחזורים שלי הרבה יותר חזקים . יש לי כמה שאלות - 1. האם יכול להיות היריון כימי ? 2. ממתי אני אמורה להתחיל את החישוב בהנחה שאני צריכה להזריק מהיום השלישי למחזור ? 3. האם ערכי ההורמונים לא גבוהים ביחס ליום הראשון של המחזור ? תודה רבה ומתנצלת על האורך ... מיכל