דחוף -פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כבת 33 , אם לילד בן 3 וחצי. המחזורים שלי סדירים כל 24 יום ולכן אני לא יודעת אם הביוץ שלי מוקדם או שאין ביוץ בכלל. אבקש הסבר לפרופיל הורמונלי שנערך ביום 3 למחזור: ESTRADIOL)E2) - 629 TSH-2.41 LH-2.60 FSH-5.30 PROLACTIN-912.1 PROGESTERONE<1.7 מה אומרות התוצאות ? האם צריך לשלול היריון ? אציין שאני לוקחת ציפרלקס כדור ביום כשנה . האם זה יכול להשפיע על הפרולקטין? הרבה תודה על ההתייחסות
פרוגסטרון קטן מ 1.7
האם יש קשר לכך שהחודש קיבלתי איקקלומין פעמיים ביום וניצפו 2 ציסטות ? אני די לחוצה.....
הפרולקטין אכן גבוה וכך גם האסטרדיול. צריך לוודא שעשית את הבדיקה בצום ואחרי שלוש שעות ערות.