FSH ביום שני למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 32.5 אחרי 4 הריונות ועם שלושה ילדים (הפסקת הריון יזומה בהריון שלישי עקב מומים) מנסה להכנס להריון כשנה, מחזור סדיר. בחודש שעבר ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום שלישי לדימום וקיבלתי את התוצאות חזרתי על הבדיקה ביום השלישי לדימום עצמו. והתוצאות: LH 4.2 FSH 11.2 E2<100 Pr. 1.9 חזרתי החודש על הבדיקה הפעם ביום השני לדימום (סופרת מרגע שראיתי דם של ממש, לאו דווקא זרם חזק) והפעם LH 4.1 FSH 8.1 E2<100 Pr. 2.7 מה ניתן להסיק מהתוצאות השונות- האם FSH גבוה או תקין? האם החודש הבדיקה נעשתה מוקדם מדי? האם יש לפנות לרופא פריון? (בעבר נקלטתי בקלות ובמהרות, לידה אחרונה בדצמבר 2011) אציין גם שמחזורים קצרים יחסית של 24 ימים, ביוץ סביב יום 13-14. תודה!
רמות ה- FSH נוטות להשתנות מחודש לחודש. כדאי לפנות לרופא פריון אחרי שנה של ניסיונות להרות.