דחוף מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.אני מטופלת עם פרוטוקול ארוך באסותא, שהשתנה קצת מאחר ולא ניתן היה לזהות ביוץ. קיבלתי הוראה לקחת גלולות גינרה למשך שבוע ואחכ הוספתי גם זריקת דהקפפטיל למשך שבוע. לאחר אולטרסאונד ודם, לפני יומיים, ביום חמישי,נאמר לי להפסיק גלולות ולקחת דהקפפטיל אחד עד לקבלת מחזור. היום, יומיים אחרי, הופיע דימום חום קל מאוד. האם זהוהמחזור? אני צריכה מהיום של המחזור לעבור לחצי דהקפפטיל ומחר להוסיף גונאל. לא בטוחה שזה המחזור המיוחל.. מה לעשות?? תודה!!
מאחר ואת "תחת" דקאפפטיל, לא כל כך חשוב היום המדויק בו תתחילי את הגונל F. אם יש לך ספק לגבי הווסת, תבואי לאסותא לעשות אולטראסאונד ובדיקות דם ונדע אם הגיע הזמן להתחיל את הגונל.
אז היום להזריק דהקפפטיל אחד שוב?