אסטרוגן בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי IVF. ה-E2 שלי היה 3,100 ביום הבטא הראשונה אבל ירד ל-2,400 שבוע אחר כך. הבנתי שהערך עדיין די גבוה, אבל אני לא רגועה מזה, והרופא שלי כרגע בחו"ל. למה האסטרוגן יורד ככה? ואיך יודעים שלא צריך לתת תמיכה חיצונית? מתי נותנים תמיכת אסטרוגן בהיריון? אגב, לא קיבלתי תוספת אסטרוגן בזמן הסטימולציה כי הוא היה גבוה מעצם זריקות השראת הביוץ. עשיתי כבר ארבע בדיקות דם. הפרוגרסטרון ממשיך להיות גדול מ-190 (עם תמיכה כמובן), והבטא מכפילה את עצמה, כרגע על 900. תודה