ENDOMETRIN
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 40.8 החזרת עוברים 4 קפואים לאחר כשלון של IVF ראשון קבלתי תמיכה של אנדומטרין 3 ביום ואסרופם וגינלי פעם ביום כמו במחזור קודם. ההורמונים גורמים לי להתקף אכילה והופעת אקנה ענקיים בפנים וזה מדכא אותי מאוד עולה 3 קילו בשבועיים כבר פעמיים אותם תופעות 1.האם התמיכה הכרחית הרי בהריון רגיל לא נותנים תמיכה 2. האם נתן להוריד מינון של אנדומטרין . ביום הביוץ הרירית היתה בגודל 10.5 הרירית עבה 3. אולי כדאי לעשות בדיקת דם לפרוגסטרון אולי הספיגה אצלי רבה ביותר יותר מדי החצקונים והתאבה הגדולה לאוכל מפריעים לי להמשך התהליך
1. זה לא היריון רגיל, ובלי מספיק פרוגסטרון ההיריון לא יתפתח. 2. אפשר, אבל רק לאחר התייעצות עם הרופא המטפל. 3. בדיקת הדם לא משקפת תכשירי פרוגסטרון שניתנים דרך הנרתיק.