שאלות לגבי החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור זיידמן, הבת שלי עברה שאיבה והחזרה: להלן הנתונים: הופרו 4 ביציות מתוך 8 הוחזרו 2. ביום 2 - חלוקה ל-4 תאים ללא שברים ו 4 תאים עם שברים 10%. מהי המשמעות מבחינת סיכויי הצלחה? הריון ראשון. באילו שיטות נהוג להשתמש? מתי באיקסי ומתי ב ICSI? אם הזרע תקין האם כדאי להשתמש ב -איקסי או ב ICSI? כיצד ניתן לדעת את איכות הביציות? כיצד ניתן לדעת האם איכות העובר נובעת מהביצית או מהזרע? יש לציין שה FSH ביום 2 או 3 למחזור היה 7.9, בת 40 האם ה- fsh הנו מדד לאיכות הביציות או רק לכמות? אודה על תשובתך,
רוצה להוסיף: רירית בעובי מעולה, רחם תקין
משתמשים באיקסי כשאיכות הזרע נמוכה. לא תמיד ניתן לדעת האם איכות העובר נובעת מהביצית או מהזרע, אבל אמבריולוגית מנוסה יכולה לשער.