תמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 40.8 החזרת עוברים 4 קפואים לאחר כשלון של IVF ראשון קבלתי תמיכה של אנדומטרין 3 ביום ואסרופם וגינלי פעם ביום כמו במחזור קודם. ההורמונים גורמים לי להתקף אכילה והופעת אקנה ענקיים בפנים וזה מדכא אותי מאוד עולה 3 קילו בשבועיים כבר פעמיים אותם תופעות 1.האם התמיכה הכרחית הרי בהריון רגיל לא נותנים תמיכה 2. האם נתן להוריד מינון של אנדומטרין . ביום הביוץ הרירית היתה בגודל 10.5 הרירית עבה 3. אולי כדאי לעשות בדיקת דם לפרוגסטרון אולי הספיגה אצלי רבה ביותר יותר מדי החצקונים והתאבה הגדולה לאוכל מפריעים לי להמשך התהליך
לקריאה נוספת והעמקה