בנות יקרות עברתי החזרה באסותא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ת"א קבלתי יחס רע בלשון המעטה ושילמתי 600 ש"ח עבור שינוע עוברים למרות שהפרופ' שאני מטפלת הוא זה שדאג להביאי אותם מקייב יום לפני בגלל לילה אחד שהיו באסותא שילמתי 600 ש"ח שום מלון הכי יקר בישראל לא משלמים לליה 600 ש"ח והבנוסף שילמתי 207 ש"ח השלמה להתחיבות של מכבי אני באופן אישי לא אכנס לאסותא לעולם מקווה שלא אצטרך לעבור שום טיפול !ו
את שלמת עבור העבודה של האמבריולוגית, האינקובטור וציוד המעבדה היקר והצוות המלווה שהיה צריך להכין את העוברים להחזרה. פעולה דומה עולה בארה"ב 6000 $.
(מספר מקשר)
גועל נפש - זה יבוא להם בבומרנג