עודף משקל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פעם כתבת את זה: עודף משקל, בעיקר בנשים עם תנגוד לאינסולין, משפיע על המערכת ההורמונאלית, כך שעקב עליה ברמות ההורמונים האנדרוגניים (הזכריים) בגוף, תיתכן השפעה שלילית גם על ההשרשה. ההשפעה מתבטאת בהמשך בנטיה גם להפלות עצמוניות לאחר טיפולי פריון. אם אני עם עודף משקל וההורמון הזכרי בערך 11 אבל אין לי בעיות סוכר והגלוקוז שלי תקין,אז זה לא יפריע להשתרשות של העוברים? היה לי כבר הריון כימי. תודה
גם נשים עם עודף משקל מצליחות להרות, אבל ברור שירידה במשקל תשפר את סיכוייך להרות ואף לשאת בהצלחה היריון.
(מספר מקשר)