פרוגסטרון עלה ושוב ירד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר טיפולים. אני בהריון. בתחילה הפרוגסטרון היה 23 ועלה באמצעות זריקת גסטון ל 93. כמובן ששמחתי. היום מתחילה שבוע 7. לפני יומיים הפסקתי את הגסטון לאחר 10 ימים. אתמול בבדיקת דם הפרוגסטרון ירד ל 50- ממש יומיים לאחר הפסקת הגסטון. מה משמעות הירידה. האם תקין. אגב, הבטא מככבת ועולה יפה- 16,000 . כמו כן אשמח לדעת אם בשלב כזה ניתן טרם האולטראסאונד לדעת האם מדובר מעובר אחד או שניים. אודה לתשובתך.
הכול תקין. הרמות חזרו לרמות רגילות בהיריון. בשלב זה ניתן לדעת כמה שקי היריון יש ברחם.
(מספר מקשר)