שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנו מטופלים באסותא, לאחר סבב הח"ג ראשון שנכשל, מתחילים בסבב שני. אבקש לשאול דברים שנראו לי תמוהים: 1. מדוע לאחר החזרת עוברים אין צורך לנוח על הכסא, בעוד שבהזרעה נחים כ20 דקות? הרי בשניהם עדיף לתת לרחם להסגר, לא? 2. האם יש יתרון במנוחה בבית, ולהשתדל בשכיבה במשך הימים שלאחר ההחזרה? אם כן, כמה ימים? והאם רצוי לשכב? אני יודעת שהשאלות נשמעות קצת טפשיות, אבל הטיפול הזה כל כך קשה, שאני רוצה לוודא שמפיקה את מירב התועלת והסיכויים להצליח בו.
לקריאה נוספת והעמקה
1. כי העובר מוחדר לרחם בתוך טיפה מיקרוסקופית שלא יכולה ליזול מתוך הרחם. 2. לא, אין יתרון במנוחה. בהצלחה.
(מספר מקשר)