הפסקת תמיכה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

30/06/2013 | 10:44 | מאת: אלה

הי בנות, בשעה טובה הגעתי לשבוע 10 פלוס וסיימתי עם הקרינון השנוא עליי כ"כ! מרגישה פתאום הרבה יותר ערנית ואנרגטית בבוקר. וגם מצב העצירות טיפטיפה השתפר. גם אתן הרגשתן הקלה אחרי הפסקת תמיכה?

זה כנראה בעיקר קשור להתקדמות ההיריון ופחות לתמיכה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית