אודה להסבר

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

30/06/2013 | 08:48 | מאת: ירדן

שלום,רציתי להבין מה המשמעות של נטילת 2 כדורי איקקלומין ולא 1? כלומר,מה 2 כדורים יכולים לעשות (לטוב ולרע ) שכדור 1 לא עושה?

לקריאה נוספת והעמקה

גירוי חזק יותר של השחלות, קרי גיוס של יותר זקיקים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית