מה לעשות-נא עזרתך

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

30/06/2013 | 08:18 | מאת: שולה

צריכה לקחת איקקומין(טיפול ראשון). נאמר לי לקחת ביום החמישי לווסת. הענין הוא כזה: ביום רביעי אחרי הצריים, החלו לי הפרשות חומות,, כאשר בלילה שבין רביעי לחמישי כבר היה דמם אבל לא רב, אבל בחמישי בשעות הבוקר(10) ממש כבר היה. התחלתי לחשב שקיבלתי ברביעי בערב, ואז ראשון בערב (היום) זה היום החמישי והזמן בו אני צריכה לקח האיקקלומין. שאלותיי: 1. האם החישוב נכון? 2. אין לי כ"כ דימום היום. (עד כה לפחות) האם זה משנה לנטילת הכדור?

האמת שזה לא ממש קריטי. ניתן לקחת את האיקקלומין בכל חמשת הימים הראשונים של המחזור.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית