אחרי החזרה.. דחוף מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני יום 11 אחרי החזרה.. בבוקר היו לי הפרשות חמות וחשבתי שזה מחזור.. והבעיה היא שהרמתי תינוק בן שנה וחודשים שהוא כבד יחסית היתי יושבת והוא היה לי על הידיים ועמדתי והוא על הידים והייתי יושבת על כסא נמוך.. וכשעמדתי התאמצתי.. אז השאלותשלי הן... 1.האם ההפרשות החומות האלה הם השתרשות ולא מחזור? 2.והאם זה השתרשות אז התנועה שלי זאת תפיל אותו? והאם אני קונה בודק הריון ביתי יראה לי אם יש הריון או לא 4. ואני לוקחת תמיכה אינדומטרין 3 פעמים ביום והיום הפסקתי את התמיכה בבוקר.. אז להמשיך או לבטל.. תדריכו אותי אבדתי כיוון בבקשה