שאלות לגבי הפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 39 עוד מספר חודשים. מעונינת להיכנס להריון דרך תרומת זרע. נצפו לי חצוצרות סתומות בצילום רחם. האם זה אומר שישר אתחיל בהפריות ולא בהזרעות? אם עשיתי פאפ לפני כשנה ושבעה חודשים, האם אני צריכה לעשות שוב לפני שאתחיל בתהליך? האם עליי לעשות בדיקת שד או שרק מעל גיל 40 צריך לעשות בתהליך זה? כמה זמן בערך נמשך מרגע תחילת פרוטוקול ארוך או קצר ועד השאיבה? כלומר כמה ימים בערך ואיך מחליטים מה לי מתאים? הפרופיל ההורמנלי שלי תקין. תודה על תשובתכם,
אם שתי החצוצרות סתומות בצילום רחם יש להתחיל בהפריות ולא בהזרעות. אם עשיתי פאפ לפני כשנה ושבעה חודשים, את צריכה לעשות שוב לפני שתתחילי בתהליך. תמיד טוב לעשות בדיקת שד אך רק מעל גיל 40 מקובל להתעקש על כך. פרוטוקול ארוך נמשל כארבעה שבועות וקצר כשבועיים עד השאיבה. מחליטים מה מתאים לך לפי גילך, משקלך, ההיסטוריה הרפואית שלך וכו'.