סבב הפריה נוסף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אחרי החזרה של מוקפאים, לא ברור עם היה הריון, היו בחילות, ותופעות שהיו בסבב הקודם שבו היה הריון (שניגמר בשבוע 8) קיבלתי מחזור, הבחילות המשיכו אני מתחילה הערב סבב הורמונים נוסף כי לא נשארו מוקפאים בבדיקות דם שעשיתי 24 שעות אחרי תחילת המחזור אלו היו התוצאות e2 123 PROG 1.7 בטא 3 אני לא מבינה איך יש בטא אם אין הריון? כמו כן האם הערכים בסדר להתחלת סבב נוסף? תודה
בטא מתחת ל- 10 זה למעשה שלילי. זה סף הרגישות של הבדיקה. הערכים בסדר להתחלת סבב נוסף.
(מספר מקשר)