פרופיל הורמונאלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30 ומנסה להיכנס להיריון 10 חודשים. ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום השלישי למחזור. קיבלתי את התוצאות ואני מאוד לחוצה. תוכלו בבקשה לעזור לי בפענוח שלהם? האם יש בעיה עם ה- FSH והאסטרידיול? TSH - 2.82 PROLACTIN - 528 Estradiol - 196 FSH - 8.7 LH - 7.6 PROGESTERON - 2 total testostorone - 1.5 nmol/L -קטן מ תודה רבה, מיכל
ראשית תודה רבה על התשובה. אני מתנצלת שאני מקשה, אבל רמת ה- FSH ואסטרדיול לא גבוהות באופן יחסי? השחלות תקינות? אפשר להרות באופן טבעי עם תוצאות כאלה?