אסטרדיול ופרוגסטרון ביום 12 להחזרת עוברים- מה צריך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום עשיתי בדיקת דם לאחר 12 יום מיום החזרת העוברים. תוצאות: HCGB 151 - יש הריון..... E2 559 PROGESTERON 23.9 להבנתי יש הריון ואני שמחה כמובן . יחד עם זאת הבנתי כי תוצאות ההורמונים E2 ופרוגסטרון נמוכים. אציין שביומיים האחרונים יש לי מעיין הפרשה חומה מוזרה, כאילו תחילת מחזור. מס' שאלות: 1.מהם הערכים הרצויים ביום זה/ בשבוע זה? 2. אני לוקחת 2 אנדומטרין ו 2 אסטרופם. הגדילו לי ל 3 אנדומטרין ו 3 אסטרופם ביום. האם רצוי תמיכה גבוהה יותר? 3. האם ניתן לדעת האם מדובר בעובר אחד או בשניים? 4. האם יתכן שזה סימן לזה שהיה הריון אך שההריון נספג? תודה רבה על התשובה.
1. בהנחה שאת לוקחת תמיכה דרך הנרתיק הרי שהערכים תקינים. 2. התמיכה טובה. 3. כן, בבדיקת אולטראסאונד בעוד שבועיים. 4. לא.