תוצאות בדיקות דם בהריון - מודאגת מעט..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ב"ה בהריון שהושג אחרי IVF. שבוע 6+3. להלן תוצאות בדיקות דם: WBC 7.54 K/uL RBC 4.55 M/uL HCT 38.4 % 38.4 MCV 84.4 MCH 29.9 MCHC 35.4 g/dL 35.4 PLT 293 K/uL 293 150 RDW-SD 40.1 RDW-CV 13.1 % PDW 11.6 MPV 9.8 P-LCR 23.5 % Neutrophils % 60.9 % LymphocyMonocytes % 4.6 % tes % 33.7 % Eosinophils % 0.8 % Eosinophils 0.06 K/uL Ferritin 255.7 ng/mL Vitamin B12 179.7 התוצאה של ה-B12 נמוכה מעט מהגבול התחתון. אני מוטרדת (בייחוד לאחר קריאה באינטרנט). חשוב לציין, שאני נוטלת חומצה פולית וגם פוריק הריון. האם הערכים מדאיגים? האם חלילה יש סכנה לעובר? והאם עליי להוסיף כדורים או זריקות? תודההה