שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שתי שאלות: האם צריך לעשות בדיקת בטא למרות הדימום ? שאלה שניה כשמחזירים עובר מוקפא מהם שלבי ההכנה של תהליך ההחזרה? עובר אחד מספיק ? האם יש קשר בין החזרת עוברים טריים לבין מוקאפים תודה שאלה אחרונה הבנתי שאחוזי ההצלחה נעים בין טיפול ל 4 זה נכון?
אם יש ספק מאד רצוי. החזרת עוברים מופשרים נעשית או תחת מעקב ביוץ במחזור טבעי או תוך נטילת טבליות של אסטרוגנים לעיבוי הרירית. לא הבנתי מה הכוונה עובר אחד מספיק? למי ולמה? על איזה "קשר" את מדברת? אחוזי ההצלחה תלויים במספר העוברים שמחזירים ובגיל שלך.
לעובר אחד שהוא בהקפאה זה מספיק או שאצטרך לעשות שוב שאיבה בת 32 תודה