דימום בשבוע שישי-דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, אני לאחר טיפולי הפרייה כאשר האחרון הצליח וכרגע אני בשבוע שישי. אתמול בלילה התחילו לי דימומים חלשים (הפרשות אדומות כהות) ודקירות בבטן התחתונה. הרופא המטפל הורה לי לנוח ולשתות המון. בבדיקת אולטראסאונד אחרונה לפני כשבוע וחצי נצפו שני שקי הריון. אני בלחץ אטומי! האם לנסוע לחדר מיון? פתאום גם הרגישות בשדיים פחתה מאוד. עזרה דחופה.....,, תודה!!
התסמינים שאת מתארת שכיחים בתחילת היריון ולא נראה שיש טיפול כל שהוא שניתן להציע במיון. עם זאת, אם את בלחץ את תמיד יכולה לפנות למוקד של הקופה לבצע בדיקת אולטראסאונד לאשר את תקינות ההיריון.
(מספר מקשר)