שתיה ועישון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנסה כבר שנתיים להיכנס להיריון ללא הצלחה. החודש בעלי ואני נוסעים לחו"ל ואני מאוד רוצה להשתחרר ולא לקחת הורמונים וטיפולים. אבל הביוץ יוצא בדיוק על תאריכי הנסיעה שלנו, ואני רוצה לשתות המון אלכוהול ולעשן קצת סיגריות. בדרך כלל אני שומרת על אורך חיים בריא, והייתי רוצה בחופשה להשתחרר קצת. אבל דואגת שאם במקרה דווקא החודש זה ייקלט, משהו ישתבש כי אשתה אלכוהול ואעשן. האם יש סיבה לדאגה?
אכן יש סיבה לדאגה, מאחר ולא מומלץ לחשוף היריון צעיר לרעלים. אבל סביר להניח שבכמויות קטנות החשיפה פחות מזיקה.
(מספר מקשר)