פרוגסטרון וגינאלי או זריקות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לקראת סבב נוסף. בפעם הקודמת לקחתי קרינון פעמיים ביום (בוקר ולפני השינה).. לאחר כמה ימים כבר התחלתי להרגיש אי נוחות בגלל הצטברות והתקשות של החומר שלא נספג. הרגשה מאד לא נעימה כאילו ממשהו תקוע (וסליחה על התאור). עכשיו אני מתלבטת אם לא עדיף זריקות. מבחינת הכאב, זה לא מאד מפריע לי אלא אם כן מדובר בכאב יוצא דופן ששונה מהזריקות הרגילות. כמובן שיש גם את התלות באדם נוסף שיזריק כי הבנתי שמזריקים בטוסיק. מצד שני, אי הנוחות שבהחדרה וגינלית...וגם עכשיו בקיץ בריכה/ים...נראה לי קצת בעייתי. אשמח לשמוע חוות דעת תודה מראש