ערכי אסטרדיול והפרגוסטרון - האם התרחש ביוץ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, במעקב זקיקים ודם השבוע: 1. יום ב' 5.6 רירית 7 מ"מ, זקיק 16 מ"מ. 2. יום ד' 5.6 רירית 6 מ"מ, זקיק 20 אסטרדיול 757, פרוגסטרון 3.6 3. יום ו' 7.6 רירית 6 מ"מ, זקיק 26 מ"מ אסטרדיול 281, פרוגסטרון 10.4 שאלותי הן: 1. קיימנו יחסים השבוע בימים : ראשון, שלישי, רביעי ושישי בבוקר- האם זה בסדר? 2.האם הביוץ התרחש ביום חמישי? 3. האם הערכים תקינים? 4. מדוע הבדיקות של שישי מראות למיטב ידעיתי, שאני אחרי ביוץ אבל הזקיק כה גדול 26 מ"מ? 5. האם יתכן שהמראה באולטרסאונד היה של הגופיף הצהוב? צ'יסטה? זקיק בזמן ביוץ? תורה מראש, הילה
1. בסדר. 2. כנראה שכן. 3. תקינים. 4. כנראה שאחרי הביוץ הזקיק התמלא בנוזל ונוצרה ציסטה. 5. כן.