דבר אחרון כ-טיפול חריג מעל הגיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבו מפסיק משרד הבריאות את המימון. (כי נראה שהמחוקק מת שיגיע כבר היום הולדת ל-45, ומה קורה אם ביוץ חל-שבוע- שבועיים אח"כ..) אפילו לא משאירים את זה חודש נוסף מעל. האם לדעתך, כל טיפול הוא בפני עצמו, ואי אפשר להציע מימון של IVF, חלקי או מלא, בויתור על טיפול 1 בתרומת ביצית? האם פיספוס תזמון ביוץ, בשאיבה, אינו מקרה חריג? או שמא הועדה מסתכלת על הסיכויים, ולא על עניינים טכניים שהתפקששו? או אין לדעת עד שלא פונים...
הדבר החריג היחיד שיכול להשפיע על החלטת הוועדה היא במידה וחל עיכוב בטיפול עקב בעיה שבאחריות הקופה.
(מספר מקשר)