עצבים לאחר החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הוחזרו לי שלושה עוברים טריים ב1/6/13 ומאז אני מרגישה עייפות ואני לא מצליחה לשלוט על מצב הרוח שלי, אני עצבנית ורגישה וכולם סובלים ממני, האם זה יכול להשפיע על התוצאות? האם זה יכול להצביע על זה שהטיפול נכשל? קשה לי מאד להיות רגועה ואני לא רוצה כישלון הפעם
נראה לי שלכולן קשה להיות רגועות, ההמתנה לתוצאה זה מצב מאוד מותח ומעצבן. אבל המטופלות שלי נכנסות יופי להיריון גם עם עצבים.
תודה על תגובתך המהירה והעידוד. ההרגשה והתחושות הם כמו לפני מחזור וממש לא בא לי לקבל מחזור הפעם.. פשוט כבר עברתי הכל והפעם אני רוצה הצלחה. מקוה לטוב וביום חמישי הבא אדע... עד אז כנראה שלא אוכל לשלוט על המצב רוח שלי וכל הסובבים אותי יסבלו...