תופעות לוואי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שבוע לאחר הזרעה שכללה נטילת הורמונים מסוג פיוריגון. בשבוע האחרון סובלת מכאבים ונפיחות בשדיים, נפיחות קלה בבטן ותחושת עייפות. שאלותיי: 1. האם מדובר בתופעות לוואי של הפיוריגון? 2. אם כן, מתי הן ייפסקו? 3. האם יש צורך בפניה לרופא? תודה רבה!
1. מאד יתכן. 2. אם לא תהרי, כאשר רמות ההורמונים ירדו, אם תהרי זה ימשך חודשים רבים. 3. אם את חשה מאד ברע תמיד כדאי ליידע את הרופא המטפל.
1. מאד יתכן. 2. אם לא תהרי, כאשר רמות ההורמונים ירדו, אם תהרי זה ימשך חודשים רבים. 3. אם את חשה מאד ברע תמיד כדאי ליידע את הרופא המטפל.
(מספר מקשר)