בת 45 ו - IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 45 עם כולסטרול קרוב ל -400 גנטי(לא מטופל)מעשנת קופסא 1 ליום.נשואה כיום בשנית מבקשת לדעת את הסיכון בהפרייה חוץ גופית עבורי.(הסכנות מהסיגריות והכולסטרול ידועות לי).אמורה להתחיל טיפול של 3 מונוגן ליום וכו..החשש התעורר בגלל שהרופא נתן מרשם של אספירין שידוע כמדלל דם.מהי מידת הסיכון??לפני 15 שנים עברתי טיפול כזה ונולדו לי תאומים בעקבות בעיה אצל הגרוש שלי.ברצוני לציין שלבעלי הנוכחי ישנה בעיה דומה .
הסיכון הוא גדול ביחס לסיכויים האפסיים ללדת ילוד בריא מהביציות שלך בגילך. רצוי להפסיק את האספרין כשבוע לפני השאיבה למנוע דימום.
הסיכון הוא גדול ביחס לסיכויים האפסיים ללדת ילוד בריא מהביציות שלך בגילך. רצוי להפסיק את האספרין כשבוע לפני השאיבה למנוע דימום.